Sreda, jedanaesti mart

Čudno, ali čekić vrednog majstora iz komšiluka je konačno postao deo moje normalne svakodnevnice. Možda je moja podsvest jednostavno poslušala savet drugara: „Ja bih se navikao“, a možda mi je konačno dosadilo da se nerviram. Kako god, jutros uživam u jednom sporom i sunčanom jutru. Sliku čine braon tonovi, dve polu opale krošnje i jedna skroz ćelava, polu oblačno nebo sa obećanjem potpune sunčanosti, polu prljavi prozori i polu raspadnuta glava od sinoćnjeg skopskog piva. Tablu kafetina polako grickam kao čokoladu dok rusvaj na stolu i u sobi momentalno isključujem pri pravljenju svog današnjeg rasporeda.

Već sam davno obrazovao stav gde sam prestao da računam sa laganim jutrima, pa se zato, kada se jedno od njih i desi, osećam nestvarno kao u nekom filmu u kome se ništa ne dešava.

9 comments so far

  1. zelenavrata on

    Eeeeee, kad ti nadzidju zgradu skoro godinu dana, pa ti cvokaju od 7 ujutro, to je za nezaborav. Od tada ne znam, zasigurno, da li sam normalna ostala? 🙂

  2. indidkid on

    wow, i dalje imam publiku 🙂

    tnx za comment

  3. gemina on

    Uh, i zaboravila sam kako izgledaju ta spora jutra. Uglavnom mi svako počinje skakanjem i tripom da sam zakasnila na posao, onda nagovaram samu sebe da ustanem, i onda ide neizbežno, najočajnije ‘Bože, hoću li se ikad naspavati?!’

  4. indidkid on

    Da, gemina, ta jutra su i meni najbrojnija, i sama su razlog sto ovaj blog stoji i po nekoliko meseci bez diranja…

  5. ivana on

    Der, der… Mene najvise zabrinjava taj Caffetin. Jos uvek nisi u tim godinama… Sta bi sa narandzom i limunom?

  6. makarone on

    a kamo malo limuna u kafu bez šećera?!?
    😆

  7. makarone on

    ehhhh..da..svrati kad imaš vremena
    http://makar-one.com/

  8. indidkid on

    Hey, poceo sam da pijem limunadu.
    ..ali kafu sa limunom jos nisam probao, a probacu 😉

  9. makarone on

    protiv mamurluka strava… 😆


Оставите одговор

